Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

Πικρές, οικολογικές αλήθειες



Για να είμαι ελικρινής έχω εντοπίσει την ύπαρξη του μπλοκ "Εδώ είναι Κύπρος" εδώ και αρκετό καιρό. Διάβασα εκεί κάποια ενδιαφέροντα σχόλια και άρθρα, κάποια άλλα τα απορρίπτω ως άτομο γιατί δεν με εκφράζουν καθόλου και τέλος, κάποια τα βρίσκω πολύ τραβηγμένα, υπερβολικά έως και προσβλητικά.


Διαφωνώ για παράδειγμα με χαρακτηρισμούς και προσβλητικά επίθετα που χρησιμοποιούν σε βάρος κάποιων ατόμων, πολιτικών ή και άλλων. Δε λέω, έχουμε δημοκρατία, υπάρχει η ελευθερία λόγου αλλά πρέπει να υπάρχει και μέτρο στο πως δείχνουμε την αντίθεση και τη διαφωνία μας!
Πριν λίγες μέρες αναγκάστηκα να γράψω ένα σχόλιο κάτω από ένα τους συγκεκριμένο άρθρο που αφορούσε το Κινημα Κοινωνικής Οικολογίας και κάποιες δήθεν πληροφορίες που είχαν σχετικά με την ανάμειξη του στις βουλευτικές εκλογές.

Πέραν όμως από τις πιο πάνω διαφωνίες και διαφορές που έχω, πρέπει να αναγνωρίσω ότι σε ένα από τα πρόσφατα άρθρα που ανάρτησαν, σχετικά με το Κίνημα Οικολόγων, ένα Κίνημα στο οποίο ήμουν μέλος και στέλεχος από το 2001 μέχρι το 2008, διάβασα όλες τις "κρυφές" αλήθειες που αφορούν τον βουλευτή του Κινήματος Οικολόγων και την πορεία του Κινήματος του.
Είναι πράγματα που σε ένα μεγάλο ποσοστό ανταποκρίνονται πλήρως στην αλήθεια και που κι εγώ, κατά καιρούς έχω πει δημόσια σε άρθρα και σημειώμωατα μου.

Ο λόγος που το αναφέρω αυτή τη στιγμή, δεν έχει να κάνει ούτε με τις εκλογές ούτε και με οποιαδήποτε "εχθρικά" αισθήματα που τρέφω για αυτούς, όπως συχνά κάποια από τα ηγετικά τους στελέχη διατείνονται. Άλλωστε, με πολλούς από τους πρώην συναγωνιστές μου διατηρώ μέχρι και σήμερα, άριστες φιλικές σχέσεις.


Απλά, διαβάζοντας το άρθρο στο μπλοκ "Εδω είναι Κύπρος" αντιλήφθηκα πως δεν είμαι εγώ ο ιδιότροπος και ο παράξενος που τα έζησα και τα έλεγα. Φαίνεται πως και κάποια άλλα στελέχη τα έχουν εντοπίσει και τα διαβιβάζουν σε διάφορες κατευθύνσεις. Αυτός, μάλλον, είναι και ο τρόπος που το συγκεκριμένο μπλοκ πήρε τις πληροφορίες του. Χάρηκα κι όλας γιατί οι κατά καιρούς κατηγορίες, γραπτές και προφορικές, του βουλευτή του Κινήματος Οικολόγων σε βάρος μου, καταρρίπτονται, μια και η "ζημιά" την οποία τόσο πολύ φοβάται, δεν προέρχεται από μένα, αλλά από "άλλους"


Σας παραθέτω ένα απόσπασμα απο το εν λόγω άρθρο το οποίο, κατά τη δική μου μαρτυρία, αντικατοπτρίζει πλήρως την αλήθεια για την πορεία του κινήματος του κ. Περδίκη από το 2001 μέχρι σήμερα.


"...Ο Περδίκης κατάφερε τελικά να μείνει ΕΝΤΕΛΩΣ μόνος του. Κι άμα λέμε εντελώς, εννοούμε εντελώς. Ρίξαμε μια ματιά στους υποψήφιους του κόμματος του, στις εκλογές του 2001. Εκεί, ο Περδίκης είχε ισχυρά ονόματα πράγματι. Κώστας Παπασταύρος, Κυριάκος Τσιμίλλης, Αντωνία Θεοδοσίου, Νίκος Κληρίδης, Γιάννος Ιωάννου, Χαράλαμπος Θεοπέμπτου, Άθως Αγαπητός, Κυριάκος Κάλαττας, Φανη Ηλιάδου, Νίκος Μιαχαλιάς, Βασίλης Βασιλούδης, Στέλιος Κολοκασίδης, Μαρίνα Βαρνάβα Μάρτιν, Παντελής Μεταξάς, Ελπίδα Σιούκρη, Πόλυς Χαραλάμπους και άλλοι πολλοί.

Το ίδιο σκηνικό συνέβηκε και το 2006, πολλοί όμως από τους πιο πάνω, είχαν ήδη εξαφανισθεί από τα ψηφοδέλτια. Παρέμειναν μερικοί, όπως ο Χαράλαμπος Θεοπέμπτου, ο Στέλιος Κολοκασίδης, η Μαρίνα Βαρνάβα Μάρτιν, ο Άθως Αγαπητός ενώ προστέθηκαν και μερικοί άλλοι, όπως για παράδειγμα ο Γλαύκος Καριόλου στην επαρχία Κερύνειας, ένα πολύ ισχυρό όνομα στην επαρχία του. Όλοι αυτοί και πολλοί άλλοι όπως π.χ. ο Ντίνος Πασπαλλίδης, μέχρι προ τινός μέλος του Εθνικού Συμβουλίου, χάθηκαν στην πορεία, προφανώς "δια χειρός Γεωργίου"!

Τελικά, πρέπει να του το αναγνωρίσουμε. Δεν υπάρχει δεύτερος του στην Κύπρο! Κατάφερε μέσα σε μια δεκαετία να εξορίσει όλα τα στελέχη που θα μπορούσαν να στελεχώσουν αξιοπρεπώς ένα ψηφοδέλτιο.
Δεν είμαστε σίγουροι για το λόγο που το έκαμε, μάλλον θα σκέφτηκε ότι αν τους "φάει" όλους, θα μείνει μόνος του και έτσι η έδρα θα ήταν για πάντοτε δικιά του"!

Περαιτέρω σχόλια, πιστεύω πως είναι άκρως περιττά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου