Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

"Ψηφισε Αλη Μπαμπά, έχει μόνο 40 κλέφτες..."


Το βρήκα τυχαία σε ένα ελληνικό μπλοκ και μου άρεσε πολύ. Το ίδιο φαίνεται να άρεσε σε αρκετούς φίλους μου στο facebook, όταν το ανάρτησα σήμερα το πρωί.

Είναι πράγματι πολύ εμφάνταστο και εύστοχο σύνθημα. Και εκφράζει πλήρως τα αισθήματα χιλιαδων συμπατριωτών μας. Που νοιώθουν πως όργανα και θεσμοί έχουν τόσο πολύ διαβρωθεί που ψάχνουμε όλοι μας πλέον το λιγότερο κακό για να μας αντιπροσωπεύει στη Βουλή!


Το ψάχνουμε όμως στ' αλήθεια, ή απλά τον ερχόμενο Μάη θα πάμε με "μάτια ερμητικά κλειστά" για μια απ' τα ίδια; Δεν χρειάζεται και πολύ σκέψη. Αυτό τελικά θα γίνει. Άσχετα με το τι λέμε, με το πως νοιώθουμε και το πως αντιδρούμε σήμερα, οι πολιτικάντηδες θα βρουν τον τρόπο να μας φανατίσουν, να ξυπνήσουν μέσα μας τα "ιερά" τέρατα του παρελθώντος, θα μπουν στο παιχνίδι και οι ποδοσφαιρικές ομάδες, θα ανασύρουμε από τα συρτάρια τον Γρίβα και τον Μακάριο... Ε, τι στο διάολο, πολλά θέλει ο Κυπραίος να αρπάξει και αυτή τη φορά το δόλωμα;


Αλλωστε, είναι γνωστό σε όλους τους ψαράδες στον κόσμο, ότι το πιο εύκολο ψάρι για να τσιμπήσει είναι ο... χάννος! Και απ' αυτούς, οι θάλασσες της κυπριακής καθημερινότητας, είναι γεμάτες.


Προσωπικά, ούτε τον Αλη Μπαμπα δεν θα ψήφιζα. Μπορεί οι δικοί του 40 κλέφτες να είναι κατά πολύ λιγότεροι από όσους διαθέτουν τα υπόλοιπα κόμματα, αλλά, άμα ο Αλη και οι λίγοι κλέφτες του γευτούν το μέλι της εξουσίας, είμαι σίγουρος πως οι 40 θα γίνουν 80, 160, 2 χιλιάδες, 3, 4... Γνωστό το έργο, το έχουμε ξαναδεί πολλές φορές σε διάφορες άιθουσες προβολής, μεγάλες, μικρές, κόκκινες, πράσινες, γαλάζιες έως και... πουά!!!


Τώρα που το σκέφτομαι, αυτή θα είναι ίσως η πρώτη φορά, μετά από 15 χρόνια που δεν θα είμαι υποψήφιος, άρα δεν θα είμαι και αναγκασμένος να αυτοψηφιστώ. Κι άμα αποφάσισα ότι ούτε καν εμένα δεν θέλω να ψηφίσω, φανταστείτε πως νοιώθω για τους υπόλοιπους...!!!

1 σχόλιο: