Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Απολογία προς την Ανόρθωση

Έγραψα ένα άρθρο με σκοπό να κακίσω τους οπαδούς που αμαύρωσαν τους εορτασμούς των 100 χρόνων της Ανόρθωσης.

Φαίνεται πως το άρθρο μου παρεξηγήθηκε πολύ! Πήρα απαντήσεις ευγενικές, θυμωμένες, απειλητικές, υβριστικές...

Επαναλαμβάνω πως σκοπός δεν ήταν να αμφισβητήσω ούτε την ιστορία ούτε την προσφορά του σωματείου.

Επειδή δεν έχω λόγους αντιπαράθεσης ούτε στόχους περαιτέρω συζήτησης του θέματος, έχω διαγράψει το άρθρο και εκφράζω την απολογία μου προς το σωματείο της Αμμοχώστου, αφού όπως έχω πει πιο πάνω, δεν είχα καμιά προθεση να θίξω καθ' οιανδήποτε τρόπο την Ανόρθωση

Άθως Αγαπητός

3 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κ.Άθω,
    Είχα θιχτεί και εγώ προσωπικά με το προηγούμενο σας άρθρο, αλλά αφού βρήκατε την δύναμη να απολογηθείτε δημόσια δεν έχω παρά να σας σεβαστώ.
    Εκεί που θέλω να σταθώ είναι ότι ο πολιτικός κόσμος στον οποίο ανήκετε (έστω και αμυδρά απο την Θέση δημοτικού σύμβουλου) είναι ότι χειρότερο έχει να επιδείξει η Κυπριακή κοινωνία.
    Ακούστε την φωνή, του υποφαινόμενου, ενός νεαρού που την συμμεριζόνται χιλιάδες άλλοι. Έχουμε αηδιάσει με την πολιτική ή τοπική εξουσία του τόπου μας. Η περισσότερη σαπίλλα και δίαβρωση βρίσκεται στην σφαίρα της εξουσίας.
    Οπόταν χαρά μας και προσδοκία μας είναι να εξαφανιστούν τα κόμματα που η δική σας γεννιά δημιούργησει και που έδωσαν τροφή στην δική μου γεννιά να γίνονται χούλιγκαν.
    Επίσης προσωπική μου ευχή είναι να εξαφανιστεί η πολιτική ένωση κομμάτων και αθλητισμού και θα δείτε σε πόσο μεγαλό βαθμό θα μειωθούν τα έκτροπα, που αν μη τε άλλο έρχονται απο έξω απο τα γήπεδα και μπαίνουν μέσα στο αθλητισμό. Όχι το αντίθετο.

    Ευχαριστώ και Ο Θεός βοηθός σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς που φτάσαμε, που μας βρίσκουν περισσότερο διχασμένους παρά ενωμένους απέναντι στον τούρκικο αττίλα

    Χριστόδουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ κ. Χριστόδουλε
    Προσπάθησα με όλη μου την ειλικρίνεια να πω πως το άρθρο που έγραψα δεν είχε σε καμιά περίπτωση σκοπό να θίξει με οποιονδήποτε τρόπο το σωματείο και ούτε έχω προσωπικά την ψευδαίσθηση ότι η ταπεινότητα μου είναι σε θέση να αμφισβητήσει ή να παραχαράξει την ιστορία 100 χρόνων ενός σωματείου.
    Συμφωνώ 100% μαζί σου σχετικά με την εμπλοκή των κομμάτων στο ποδόσφαιρο κι αυτό ακριβώς αποσκοπούσα με το άρθρο μου.
    Τώρα, από τις αντιδράσεις αντιλήφθηκα πως η δομή του άρθρου μου ήταν τέτοια που άφησε την εντύπωση ότι είχα σκοπό να μειώσω την ιστορία της Ανόρθωσης, για αυτό και ΑΠΟΛΟΓΗΘΗΚΑ δημόσια.

    Επειδή κι εγώ κατάγομαι από την επαρχία Αμμοχώστου, το τελευταίο πράγμα που θα έκανα ήταν να πω κάτι εναντίον ενός προσφυγικού σωματείου της επαρχίας από την οποία κατάγομαι.

    Δεν είμαι πολιτικός, δεν ανήκω σε κανένα κόμμα (ήμουν σε δύο, απηύδησα και έφυγα και από τα δύο) και ότι έγραψα δεν αποσκοπούσε ούτε σε πολιτικές ούτε σε κομματικές σκοπιμότητες.

    Τα ίδια είπα και άλλες φορές με αφορμή έκτροπα και χουλιγκανισμούς οπαδών άλλων ομάδων.
    Τον περ. Αύγουστο είχα γράψει το πιο κάτω άρθρο το οποίο είναι αναρτημένο σε αυτό εδώ το μπλοκ.
    http://agapitosathos.blogspot.com/2010/08/blog-post.html

    Από ότι θα δείτε, συμφωνώ κι εγώ μαζί σας, σε πάρα πολλά. Και κυρίως για αυτά που λες για την πολιτική.

    Άθως Αγαπητός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aγαπητέ Άθω αυτά που έγραψες για την Ανόρθωση ήταν μεγάλες αλήθκειες που ισχύουν για όλα τα σωματεία, δεξιά ή αριστερά. Ο μικρόκοσμος της μάππας είναι ένας αηδές ζώλος που τίποτε δεν έχει να κάμει με τον αθλητισμό. Χρήμα, δόξα, βία τζιαι πάλι χρήμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή