Τρίτη 4 Ιανουαρίου 2011

Εγώ ο φασίστας, τουρκόφιλος και σοσιαλιστής


Κάποιος ή κάποια ίσως να διαφώνησε μαζί μου, ενδεχομένως με κάποια πολιτική μου θέση.
Κάποιος ή κάποια ίσως να μην συμφωνούν με την ίδρυση και λειτουεργία του Κινήματος Κοινωνικής Οικολογίας.


Αποφάσισαν λοιπόν να με στολίσουν δεόντως. Έφτιαξαν μια σελίδα προς τιμήν μου στο facebook και μου απέδωσαν τον τίτλο τιμής "Άθως Αγαπήτος: Ο σοσιαληηστης φασιστας με τα φιλοτουρκικα αισθηματα."

Δεν έγραψαν απολύτως τίποτε άλλο. Ούτε ασφαλώς το όνομα τους ή την οργάνωση, το κόμμα τους. Απλά, μια σελίδα με τον πιο πάνω τίτλο.


Διερωτήθηκα πολύ από ψες, ποιος θα μπορούσε να το έκανε. Και γιατί;

Από που κι ως που φασίστας ας πούμε; Οι φασίστες δρουν και σκέφτονται εντελώς διαφορετικά από 'μένα. Κι αφού την "φασιστική ιδεολογία και τα σύμβολα" άλλοι τα υπηρετούν και μάλιστα με περηφάνεια. Πως είναι δυνατόν να παίρνω εγώ τα ¨εύσημα";

Και για τα τουρκόφιλα αισθήματα μου!!! Δεν είμαι ιδιαίτερα φιλος με καμιά φυλή, ράτσα ή εθνικότητα. Ούτε αγγλόφιλος, ούτε ρωσσόφιλος, ούτε αμερικανόφιλος. Αγαπώ όσους πρέπει να αγαπώ, σέβομαι όσους αξίζουν να τους σέβομαι και είμαι φίλος με όσους πιστεύω πως πρέπει να είμαι φίλος. Διακρίσεις δεν κάνω.
Αυτό μπορεί κάποιος να το δει και από τη ζωή μου, αλλά και από τους φίλους μου στο facebook Διαθέτω φίλους από όλες σχεδόν τις χώρες του κόσμου. Γιατί λοιπόν ιδιαίτερα τουρκόφιλος; Τι μπορεί να με κάνει τουρκόφιλο;


Ότι πήγα στα κατεχόμενα να δω το σπίτι του πατέρα μου στον Καραβά και της μητέρας μου στο Βασίλι Καρπασίας;


Ότι έχω μερικούς 4-5 φίλους Τουρκοκύπριους; Μα έχω 386 φίλους από την Ελλάδα. Γιατί όχι Ελληνόφιλος δηλαδή;


Εν πάσει περιπτώσει. Όλοι οι φίλοι μου είπαν να μην λάβω υπόψη μου τα ανθρωπάκια του σκότους που κρύβονται πίσω από ανωνυμίες για να σπιλώσουν άτομα και καταστάσεις.
Κι έχουν δίκαιο. Αυτό θα κάνω. Άμα αποφασίσουν να βγουν από την τρύπα τους, θα τους αντιμετωπίσω ανάλογα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου